Efter KRS..

Så flummade vi lite uppe i cafeterian och berättade när vi sagt fel osv.... Pigge möss= musse pigg, Pissa på kelen = kelar med pissen, bil i pennan = PEnna i bilen, Snö till hutten= Hö till snutten och plickor och fojkar = flickor och pojkar xD
JAg ingen säger att vi är normala inte, sen så bestämde vi att jag och Sarah skulle med Anna hem en stund så jag slängde mig på moppen och stressade hem för att annas mamma skulle hämta mig där. Väl hemma hos Anna tittade vi på bilder från dagen och sen satt och bara umgicks. Sarah åkte hem precis då maten serverades, revben och gratäng med potatis sallad och grönsaker = Smaskens!

Mamma kom och hämtade mig vid kl 22 då åkte vi och lämnade Sebbe min bror hos en kompis och sen åkte vi hem. Nu sitter jag och skypar med Anna men ska snart nana, upp tidigt imorgon -.-


Om jag ska erkänna så gillar jag bilden ;)

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: