road trip

sitter i bilen på väg mot sveriges ridgymnasium i kungsbacka nu. kl 3 är det föräldra möte och innan dess ska vi titta på mitt boende, va och pussade på millan nu innan vi åkte. ska sova här inatt och imorgon börjar jag och får träffa mina nya klasskamrater. är inte så värst nervös faktiskt men det kommer väl imorgon.
 
badet med pållarna i fredags gick bra, tanken var att både jag och millan skulle simma men när vattnet gick över bringan så frös hon fast, så hon stod där och jag badade. Amanda däremot ville inte bada men det gjorde teitur, millan blev så nervös så hon sket i vattnet och det flöt bort mot amanda, hahaha
 
puss

Postat av: Hanna

Ska du bo på skolan eller i ett hus längre bort?:)

Svar: i ett hus längre bort :)
Linnea Antonsson

2012-08-19 @ 17:49:24
URL: http://thirtyeight.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: