Fredag!

Hann ju skriva om tävlingen men efter det så åkte jag och annispannis hem och åt, sedan väntade vi på att blondi skulle bli klar så att vi kunde åka till mina pållar. Väl där så mockade, min mamma hade varit snäll och gjort höt. Så vi fixade stallsysslorna och sen hämtade vi hästarna från hagen.

Vi red bort till paddocken, inte världens bästa väder då det va snöstorm. Men jag började värma upp millan samtidigt som anna skritta på Ikaros!
NÄr jag hade värmat upp henne så satt jag igång och travade. Hon känndes m,juk och fin.
SEn så fick Blondi hoppa upp å Millan och känna lite.
Då fick Anna värma upp Ikaros med lite trav med mera. efter en stund så bytte jag och anna häst så jag travadse och kände lite på han sen tog jag galoppskänkeln och Ikaros lyssnade bra. Anna och blondi bytte även häst och efter det så hoppade blondi upp på Ikaros och jag på Millan igen. Millan va sjukt fin i slutet. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: